15 grudnia 2011

Gucia czyta - "Cukiernia pod Amorem"

Moja miłość do książek do niekończąca się historia :)

Na blogu Cammie (KLIK) oprócz inspiracji kosmetycznych znalazłam też książkę, a właściwie książki, które sprawiły, że zimowe wieczory są znacznie przyjemniejsze.

Mowa o serii Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk czyli „Cukierni pod Amorem”. Saga składa się z trzech tomów:
  1. Zajezierscy
  2. Cieślakowie
  3. Hryciowie.
które pochłonęłam dosłownie. Jestem oczarowana talentem Pani Małgorzaty i światem przez nią opisanym. Ja chcę więcej, więcej, więcej!!!! (Gucia tupie nóżką jak mała dziewczynka ;D) Uwielbiam takie grube książki, w których przeplatają się postacie, wątki. Taka czujność intelektualna :)

Niestety, jestem też rozczarowana zakończeniem trzeciego tomu sagi. Sądziłam iż autorka odpowie na podstawowe pytania, które jakby nie patrzeć – są filarem tej opowieści. I co???

                                                  źródło: www.cukierniapodamorem.pl

Na stronie Autorki znalazłam jednak informację, którą pozwolę sobie zacytować:

„Drodzy Zawiedzeni zakończeniem trzeciego tomu,

Komentarz Pani Agnieszki natchnął mnie pomysłem na nowy konkurs.

Wiem, że jesteście zawiedzeni zakończeniem "Hryciów", że nie spełniło ono Waszej postawowej potrzeby, nie odpowiedziało na zasadnicze pytania postwione przez powieść.

Stało się tak nie bez powodu, albowiem według mojej filozofii, autor powinien raczej stawiać pytania niż udzielać odpowiedzi.

Te odpowiedzi czekaja na Was w pisanej przez mnie aktualnie "Podróży do miasta świateł", zanim jednak powieść się ukaże, a stanie się to zapewne w październiku 2012, proponuję, abyście niczym Herbaciana Agnieszka, zaproponowali własne "I żyli długo i szczęśliwie".
(…)

Proszę wpisywać je jako komentarze pod tym postem, dla pięciu najciekawszych zakończeń nagroda!

Komplementy możecie pominąć, nie pomińcie jednak podpisania komentarza jakimkolwiek imieniem lub nickiem, które pozwoliłyby mi Was rozróżnić.

Pozdrawiam serdecznie i z wypiekami na twarzy czekam Waszych opowieści,
mga”
(źródło:
KLIK )

Ależ się cieszę!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz