3 stycznia 2012

TAG - 10 Pytań Kosmetycznych Od Majorki

Tag znalazłam na blogu Innokiej. Poczułam się zaproszona dzięki hasłu: „zapraszam wszystkie nowe bloggerki do zabawy :)”

Zasady:
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię oTAGował
4. OTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu



Pytania i odpowiedzi:

1. Używasz kolorowych cieni do powiek,czy neutralnych?

Makijaż ma być dostosowany do stroju, humoru itd. W związku z powyższym raz jest neutralny, a raz z kolorkiem. Generalnie lubię „pacnąć” choć  troszeczkę koloru.

2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'?
Uwielbiam błyszczyki. Wciąż szukam tego jednego, jedynego. Pomadki też lubię. Na wieczór, ważne spotkanie itd. są nie zastąpione.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?

Absolutnie nie! W moim świecie panuje pełna demokracja. Nie cena, a działanie się liczy.

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?

Do niedawna uważałam ten kosmetyk za zbędny. Ale! Ponieważ ewoluuję to zdanie zmieniłam (dzięki blogom notabene) i teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez różu. Co prawda miewam kłopot z dobraniem odpowiedniego odcienia, ale cóż… Dojdę do wprawy ;)

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;)
A liczy się beczka dobrego balsamu do ciała? ;)

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Tak. Miałam i mam. Cera naczynkowa. Do tego sucha. Wrażliwa. Mieszanka wybuchowa. Ciągle coś się jej nie podoba, drażni… Musi być dopieszczona, nawilżona.

7. Używasz filtrów?
Cóż. Niestety nie jestem w tym względzie systematyczna. Nawet latem nie pamiętam o tego typu ochronie (wiem, wiem…)

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Dobry podkład. Koniecznie. A poza wszelką konkurencją –perfumy!!!! Uwielbiam! I na to mi nie szkoda pieniędzy :)

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Nie jestem w tym względzie prymuską. Staram się jednak, staram :) Mam maskę z ziaji w wielkim opakowaniu i używam. Mam plan aby aplikować ją sobie na paszczę przynajmniej dwa razy w tygodniu.

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Żadnej. O wiele bardziej wolę makijaże, które wyczarowują np.  Idalia, Innooka, Maus. Się pilnie uczę :D Do Mistrzyń to mi jeszcze daleko, daleko, daaaaaaleko, ale staram się :)

Dorota, następny TAG się tworzy :D

2 komentarze:

  1. To mnie zaskoczyłaś :D
    Dzięki!
    Chyba mnie zmobilizowałaś do zmalowania czegoś, bo ostatnio się obijam okropnie, aż mi wstyd...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę piszę :) Uwielbiam Twoje makijaże. Oprócz tego, że piękne to jeszcze PERFEKCYJNE!!!!
    "Zmaluj". Bardzo chętnie podpatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń